آیا می دانید چرا اغلب کاربران، آبتین وب را بعنوان میزبان وب سایت خود انتخاب میکنند؟
پشتیبانی فنی 24 ساعته واقعی از طریق تلفن، پشتیبانی آنلاین سایت و ارسال تیکت
پاسخگویی و رفع مشکلات کاربران در سریعترین زمان
مانیتورینگ سرورها بصورت شبانه روزی توسط نرم افزار و بخش مدیریت سرور
پشتیبانی از نرم افزارهای خاص
ارائه کنترل پنل میزبانی وب با تمامی امکانات مورد نیاز کاربران
راهنمایی و کمک به کاربران در رفع مشکلات کدنویسی وب سایت آنها
پشتیبانی از اغلب Component های مورد نیاز کاربران
استفاده از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری معتبر
پهنای باند(Bandwidth) وسیع
استفاده از هارد های SSD جهت بالا بردن سرعت پاسخ گویی سرور و از بین نرفتن اطلاعات
ارتقاء سخت افزار سرورها با قطعات اصلی و مناسب هر سرور
قرار گرفتن سرور ها در ایران ، آلمان ( سرور های لینوکس ) و آمریکا ( سرور های ویندوز )
اعلام تاریخ انقضاء سرویس های میزبانی و دامنه به مشترکین در یکماه پایانی با ارسال ایمیل ، اس ام اس و تماس تلفنی
تهیه انواع Backup به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه از تمامی اطلاعات سایت از قبیل فایلها ، بانک های اطلاعاتی ، Email ها و .
عدم تحریمهای اقتصادی و ی اتباع بیگانه
امکان تهیه نسخه های مختلف Backup از سایت توسط کاربران
سرعت بالای سرورها بدلیل استفاده از حداکثر منابع سخت افزار سرور
کنترل و حفظ تعادل منابع سخت افزاری سرور از طریق نرم افزار Application Manager
رعایت استاندارد Application pool در تمامی وب سایت ها
استفاده از Anti-Spam بروز شونده
کنترل پورت ها ، پروتکل ها ، سطح دسترسی ها و . برای حفظ امنیت .
درباره این سایت